Klachtenregeling

Klachtenregeling

Recurae streeft ernaar om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Het kan voorkomen dat u ontevreden bent over bepaalde zaken of een klacht heeft over uw ergotherapeut. Het is belangrijk dat u uw klacht in eerste instantie kenbaar maakt bij de behandelend ergotherapeut of de directie van Recurae. Wellicht komen wij gezamenlijk tot een passende oplossing. Daarnaast kunnen wij onze dienstverlening verbeteren met uw feedback. 

Het is mogelijk om uw klacht in te dienen bij Recurae door middel van een klachtenformulier. U kunt het formulier zelf invullen maar u kunt het ook melden bij uw ergotherapeut. Op het klachtenformulier worden uw contactgegevens samen met uw klacht opgenomen. Dit is noodzakelijk om de aanpak en afronding op een juiste wijze aan u terug te koppelen. 

Lukt het niet om uw klacht op te lossen samen met uw behandelend ergotherapeut of de directie van Recurae? Dan kunt u terecht bij het Klachtenloket Paramedici (KLP). Het Klachtenloket Paramedici informeert u over mogelijkheden om een klacht op te lossen en geeft antwoord op uw vragen. Een klachtenfunctionaris begeleidt en ondersteunt u kosteloos bij het klachtenproces. Maak u klacht ook schriftelijk kenbaar aan uw ergotherapeut. 

Share by: